BELANGRIJKE INFORMATIE OVER UW APOTHEEK
We willen u graag op de hoogte brengen van een verandering in onze dienstverlening. Maandag 18 september stappen we over naar een nieuw computersysteem.
Waarom deze overstap?
Deze verandering is bedoeld om het werk binnen de apotheek efficiënter te maken. Dit nieuwe computersysteem is ook milieuvriendelijker, omdat we zoveel mogelijk papierloos werken.
Wat betekent dit voor u?
• Op vrijdag 15 september verzoeken wij u vriendelijk om vanaf 12:00 uur alleen naar de apotheek te komen voor spoedrecepten. De apotheek is de hele dag telefonisch bereikbaar.
• Het afhaalbericht vanuit onze Track&Trace, wanneer uw medicijnen voor u klaarliggen, zal er na maandag 18 september anders uitzien dan u van ons gewend bent.
• Daarnaast willen wij u informeren dat we met het nieuwe computersysteem zullen overstappen op digitale facturatie. Dit betekent dat wanneer uw e-mailadres en 06-nummer bij ons bekend is, u in de toekomst uw facturen (van onverzekerde zorg) elektronisch zult ontvangen. Als u hier bezwaar tegen heeft, dan kunt u dit kenbaar maken aan de apotheek.
• Uw herhaaltegoed vindt u vanaf maandag 18 september terug op het etiket van uw medicatie. U krijgt geen papieren herhaalbriefje meer.
Wij zullen ons uiterste best doen om de overstap naar het nieuwe computersysteem zo soepel mogelijk te laten verlopen en wij danken u bij voorbaat voor uw begrip en geduld.
Met vriendelijke groet,
Team Apotheek Eilandspolder